Založ si blog

pre moju milovanu manzelku Zuzanku

s mojou manzelkou Zuzkou sme uz spolu 14 rokov. mame 3 krasne deti, ktore velmi milujeme. najviac nam dava zabrat maly Davidko, ktory ma 3 roky a je velmi zivy. ako kazda rodina, i my sme toho uz vela zazili-dobreho i zlého. co nas drzi stale nad vodou je-viera v lepsiu buducnost. moja manzelka mi je velkou oporou, aj ked nie vzdy to tak bolo. chyba, alebo výsledok bola/je na obidvoch stranach=pravda nikdy nie je ani cierna, ani biela, ma vela odtienov. pochopili sme, ze ak chceme aj nadalej fungovat ako rodina, tak by sme sa mali vsetci vzajomne tolerovat, snazit sa pochopit myslenie toho druhého, zbytocne nefrflat, ale radsej na sebe poctivo pracovat. samozrejme vsetko s mierou…mojej manzelke Zuzke som vdacny za lekcie, ktore som od nej dostal…nas vztah sa neustale vyvija a pevne verim, ze sa dozijeme pokojnej staroby

nový život

25.07.2017

v podstate podvedomie-súčasný život, ale i minulé životy teraz je 8:02=vedomie nadvedomie-je bežné denné vedomie, ktoré sa dostalo nad úroveň zmyslov a pocitov Nové vnemy môžeme začať vkladať do vedomia až vtedy, ak sme si už vyčistili podvedomie. To znamená, že sme si najskôr s pomocou rozumu „povyťahovali“ z našej minulosti všetky naše prehry i [...]

nove vnemy

24.07.2017

ked je clovek uplne v pritomnom okamihu, to znamena, ze uz nema strach v pritomnosti, ani z buducnosti a ani sa nepohybuje v minulosti, cize, len som…tak potom je potrebne vytvorit nove vnemy, tym mam na mysli-cez zmyslove organy vytvarame nove vnemy, ktore aj ked su vytvorene v pritomnosti, tak o par sekund sa uz presunu do minulosti, to znamena do podvedomia. velmi zalezi na tom, ake [...]

nevedomost

24.07.2017

v niektorom z mojich prispevkov som napisal, ze akykolvek strach nie je normalny. citim potrebu sa k tomu blizsie vyjadrit. ak clovek citi v pritomnom okamihu strach, tak nie je schopny adekvatne zvladat situaciu, v ktorej sa nachadza. napr. stoji na prechode pre chodcov, premysla o tom, co zas bude v praci=ako bude musiet saskovat, usmievat sa na svojich nadriadených, aj ked sa neciti prave [...]

Crocus, Moskva, Rusko, teroristický útok

Teroristický útok si objednali Ukrajinci máme dôkaz, tvrdí Moskva. Nezmysel, opakovane sme vás varovali, reaguje USA

28.03.2024 16:36

Za útok v koncertnej sieni v Krasnogorsku na predmestí Moskvy je zodpovedný výlučne Islamský štát, vyhlásil bezpečnostný hovorca Bieleho domu John Kirby.

Tomáš Drucker

Ministerstvo školstva: Prístup k tehotným študentkám by sa novelou zákona mohol zmeniť

28.03.2024 16:17

Ako priblížili z rezortu, podľa navrhovaných úprav má VŠ povinnosť prihliadať na ich potreby, najmä pri tvorbe študijných plánov.

Polícia / Pomáhať a chrániť / Policajné auto /

Polícia vyšetruje prípad sexuálneho zneužitia dvoch dievčat pri Košiciach

28.03.2024 16:01

Mali byť v aute sexuálne zneužité dve 11-ročné dievčatá.

APTOPIX Russia Belarus

Prečo Lukašenko vyvracia Putinovu ukrajinskú verziu teroru? Útočníci z Crocusu chceli utiecť do Bieloruska, tvrdí

28.03.2024 16:00

Diktátor Alexandr Lukašenko svojím vyhlásením, že teroristi od podmoskovskej haly Crocus pôvodne unikali smerom do Bieloruska, podkopal naratív Kremľa o ukrajinskej stope.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 6
Celková čítanosť: 8788x
Priemerná čítanosť článkov: 1465x

Autor blogu

Kategórie

Archív