Založ si blog

nevyčerpateľná sila

Keď som býval na dne, častokrát som brával do rúk a čítal knihu -Motýľ-v tomto skutočnom príbehu hlavnému hrdinovi sa podarilo utiecť z väzenia na 11x. Vždy, keď som tú knihu čítal, uvedomil som si, že keď sa on dokázal dostať z bezvýchodiskovej situácie, tak to dokážem aj ja. dnes uz viem, ze ta obrovska sila=silna vola, chut zit je v kazdom cloveku, to znamena, len ju treba v sebe objavit, udrziavat, posuvat dalej…najhorsie je, ak clovek klesne vo vlastnom svedomi sam pred sebou. mam s tym osobnu skusenost a trva velmi dlhy cas, kym sa clovek z toho dostane. to sebaobvinovanie bolo tak silne, ze nakoniec so mu povedal, ze nech ide do …ja nemam cas sa neustale piplat v minulosti…ked sa mi podarilo ten bordel odstranit, tak sa mi ulavilo a zacala na mna posobit nevyčerpatelna sila…

nový život

25.07.2017

v podstate podvedomie-súčasný život, ale i minulé životy teraz je 8:02=vedomie nadvedomie-je bežné denné vedomie, ktoré sa dostalo nad úroveň zmyslov a pocitov Nové vnemy môžeme začať vkladať do vedomia až vtedy, ak sme si už vyčistili podvedomie. To znamená, že sme si najskôr s pomocou rozumu „povyťahovali“ z našej minulosti všetky naše prehry i [...]

nove vnemy

24.07.2017

ked je clovek uplne v pritomnom okamihu, to znamena, ze uz nema strach v pritomnosti, ani z buducnosti a ani sa nepohybuje v minulosti, cize, len som…tak potom je potrebne vytvorit nove vnemy, tym mam na mysli-cez zmyslove organy vytvarame nove vnemy, ktore aj ked su vytvorene v pritomnosti, tak o par sekund sa uz presunu do minulosti, to znamena do podvedomia. velmi zalezi na tom, ake [...]

nevedomost

24.07.2017

v niektorom z mojich prispevkov som napisal, ze akykolvek strach nie je normalny. citim potrebu sa k tomu blizsie vyjadrit. ak clovek citi v pritomnom okamihu strach, tak nie je schopny adekvatne zvladat situaciu, v ktorej sa nachadza. napr. stoji na prechode pre chodcov, premysla o tom, co zas bude v praci=ako bude musiet saskovat, usmievat sa na svojich nadriadených, aj ked sa neciti prave [...]

nemecko, polícia, polizei

Nemecká polícia zastrelila muža, ktorý sa s mačetou vyhrážal v knižnici

23.04.2024 23:40

Podľa vyhlásenia bol tento muž polícii známy už skôr. Jeho motív vyhrážania sa v knižnici zatiaľ nie je objasnený.

Systém Patriot, PVO

Le Monde: Mnohé krajiny EÚ sa nechcú s Kyjevom deliť o svoju protivzdušnú obranu

23.04.2024 21:45

Šéfovia vlád jednotlivých krajín si dávali dobrý pozor, aby neurobili žiadny konkrétny sľub.

Izrael Palestína Gaza Hamas Rukojemníci Prepustenie

Vojna v Gaze trvá 200 dní. Izrael zosilnil údery, nariadil nové evakuácie na severe

23.04.2024 20:55

Ostreľovanie severu palestínskeho územia bolo za posledný deň jedno z najintenzívnejších od začiatku vojny.

USA Izrael Gaza univerzity protesty

Polícia zatýkala na pro-palestínskych protestoch na univerzite v New Yorku

23.04.2024 19:49

Biely dom antisemitské vyjadrenia počas študentských protestov na viacerých univerzitách slovne odsúdil.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 6
Celková čítanosť: 8815x
Priemerná čítanosť článkov: 1469x

Autor blogu

Kategórie

Archív